78 113-0808 Shaxsiy kabinet

Ko'p so'raladigan
savollar

Wi-Fi routerni qanday qilib to'g'ri sozlash kerak?

Batafsil javob olish uchun havolamizdan foydalaning:

 

Bu yerdan.

 

Internetga ulanish uchun nima kerak?

Bu oddiy - ulanish 3 bosqichda amalga oshiriladi:


1) ulanish uchun so'rov yuborish;


2) Pasport ma'lumotlarini yuborish (agar pasportdagi ro'yxatdan o'tish haqiqiy yashash joyiga to'g'ri kelmasa, siz binoga egalik huquqini tasdiqlovchi hujjatlarni yoki ijara shartnomasini yuborishingiz kerak);


3) 3 kun ichida internetga ulanadigan xodimlarimizni kuting.

Hisobim tugashi haqida menga oldindan xabar beriladimi?

Ha, biz sizga Telegram-bot orqali oylik eslatmalarni yuboramiz.

Nima uchun Internetda sahifa ochish tezligi tarif rejasida ko'rsatilgan tezlikda emas?

Tarif rejasi faqat siz Internetga ulangan kanalning tezlik xususiyatlarini ko'rsatadi. Tezlikka turli omillar ta'sir qiladi, masalan, sahifani ko'rayotgan serverga kanal yuklanishi, serverning o'zi yuklanishi, server ma'murining tezlik chegaralari, ma'lumotlarni uzatish uchun ishlatiladigan protokol, kompyuter uskunalari (shu jumladan protsessor tezligi, o'rnatilgan RAM miqdori, qattiq diskdagi bo'sh joy, ma'lum bir vaqtda ushbu sahifani yuklab olgan barcha Internetdan foydalanuvchilar soni) va boshqa omillar.

Sharq Telekom xizmatlarini qayerdan toʻlashim mumkin?

Hisobingizni to'lashingiz mumkin:

- UzCard tizimi orqali;

- Paynet tizimi orqali to'g'ridan-to'g'ri to'lov;

- Click, Payme, Upay va Apelsin tizimlari orqali.

Internetim ishlamayapti, nima qilishim kerak?

- Boshlash uchun routerni qayta ishga tushirish kifoya (hatto bir necha marta);

- Simlarning marshrutizatorga to'g'ri ulanganligini tekshiring.

 

Routerning o'zida LEDlarni ham ko'ring (ular odatdagidek miltillaydimi);

 

- Agar yo'riqnoma ishlashni to'xtatsa, uning sozlamalarini tekshirishingiz kerak. Ehtimol, yo'riqnomangizdagi sozlamalar muvaffaqiyatsiz tugadi va u Internetga ulana olmaydi, Internet-provayder bilan aloqa o'rnating. Agar bu sizning holatingiz bo'lsa, biz bilan bog'laning, biz sizning muammoingizni hal qilamiz.

- Agar Wi-Fi tarmog'i sizniki bo'lmasa, uning ishlashida ba'zi muammolar paydo bo'lishi mumkin. Yoki, masalan, qo'shnisi Internet uchun to'lamagan ?

GPON nima?

GPON - bu Internet, raqamli televidenie va IP-telefoniyani bitta kabel orqali ulash texnologiyasi. Siz bilishingiz kerak bo'lgan narsa uning yuqori ma'lumotlarni uzatish tezligidir. Gigabit PON o'tkazish qobiliyati 1 Gbit / s ga etadi, ya'ni HD sifatli filmni yuklab olish besh daqiqadan ko'proq vaqtni oladi.

FTTB nima?

FTTB (Fiber-To-The-Building) mis simlar o'rniga optik kabeldan foydalanadi. Telefon va ADSL Internet ishlashi uchun mis simlar talab qilinadi, lekin ular yuqori tezlikdagi Internetdan foydalanishga ruxsat bermaydi. Bundan tashqari, bunday simlar past shovqin immunitetiga ega - PBX dan juda uzoq masofada Internet tezligi keskin pasayishi mumkin.

Agar men ketayotgan bo'lsam yoki bir muncha vaqt Internetdan foydalanishni rejalashtirmasam (masalan, ketishim sababli), nima qilishim kerak?

Agar siz xizmatni to'xtatib qo'yishingiz kerak bo'lsa, siz "Rezervasyon" qo'shimcha xizmatiga buyurtma berishingiz mumkin. Shunday qilib, siz band qilish muddati davomida port va maʼlumotlaringizni Sharq Telekom maʼlumotlar bazasida saqlashingiz mumkin. Maksimal bron qilish muddati 3 (uch) oygacha. Belgilangan bron qilish muddati tugagandan so'ng, siz avtomatik ravishda tarif rejangizga qaytasiz. Rezervasyon xizmatini faollashtirish Shaxsiy kabinetda yoki ofisimizda o'tgan oy tugashidan kamida 5 (besh) kun oldin yozma ariza topshirilganda mumkin. Ushbu xizmat uchun to'lov har bir bron qilingan oyning 1 (birinchi) kunigacha veb-saytimizda e'lon qilingan tariflar bo'yicha amalga oshiriladi. 

Tarif rejamni qanday o'zgartirishim mumkin?

Ayni paytda siz tarif rejasini faqat call-markaz yoki abonent bo'limiga murojaat qilgan holda o'zgartirishingiz mumkin.